Buget de Valentine’s day

Citeam mai devreme o „stire” impresionanta. Bugetul pentru vacanţa de Valentine’s Day a fost de 700 de euro/cuplu, si acesta include cazare, mic dejun, asigurarea de calatorie. Nu inteleg totusi in acest context ce se intelege prin buget. Cat a cheltuit un cuplu? Cat a avut disponibil? Sau acesta a fost tariful mediu practicat de agentii exact pentru cazare, mic dejun si asigurare de calatorie?

De aceea o sa impartasesc propria experienta. Am ales ca si destinatie Roma.

Din pacate, la cum stiam in momentul in care am luat biletele, nu puteam sta decat doua nopti, de vineri seara pana duminica seara. Roma nu a fost de fapt chiar din prima „top of mind” ca si destinatie, ci a ajuns in finala si a castigat dupa indelungi cautari a unor oferte de avion, cazare, si destinatie in sine, peste care se suprapuneau restrictiile de timp si nu numai.

Eu unul am fost fericit ca s-a clasificat Roma! Vroiam de mult sa vad orasul. Sa vad minunile Vaticanului, sau chiar si o mica parte din ele. Sa admir impresionanta Basilica di San Pietro, cea mai mare biserica din lume si centrul crestinismului. Sa inchid ochii si sa-mi inchipui vuietul Colosseumului, plin pana la refuz cu aproape 50,000 de romani, de la sclavi pana la imparat si apropiati, dar toti avizi de spectacol dar si de sange. Sa trec prin Forul Roman, catre columna lui Traian, si apoi mai departe spre Panteon. Sa savurez o cafea excelenta in Piata Navona cea atat de plina de viata. Sa imortalizez o amintire cu Fontana dei Quattro Fiumi (fantana celor patru rauri). Sa vad stralucitoarea dar si romantica Fontana di Trevi (Fantana dorintelor), si sa arunc un banut pentru o dorinta arzatoare (de fapt am aruncat mai multi, iar la final pentru siguranta am mai aruncat unul, sa se indeplineasca toate dorintele mentionate anterior). Sa mananc o pizza fabuloasa la un restaurant cochet, impreuna cu o sticla de vin impartita cu cine trebuie!

Ei bine am facut toate acestea si multe altele. In doua zile. Si cu un buget de aprox. 500 eur. Ei bine, de fapt nu acesta a fost bugetul, bugetul in sine nu era fix. Ca sa fiu cat se poate de specific – atat am cheltuit! A meritat? Absolut!!! Merita si de 3-4 ori pe atat

Va recomand calduros

Lasă un răspuns

